God morgon!

Idag är det en bra morgon. Det står 7 grader på termometern och solen lyser ute. För ett par dagar sen beställde jag lite saker från Nelly.com och nu har fått en leverans rapport som säger att mina saker ska komma om 1-3 dagar. Längtar! Jag har massor som ska fixas idag, det känns skönt att ha saker att göra och jag är taggad på att få klart allt. Kommer att få klart ett arbete som legat och släpat i evigheter! Senare kommer jag även att glida runt i centrum utan smink och jag tror att jag ska ut och springa också. :)

 

Känner mig så glad och taggad på livet idag!

 


Kommentarer
Postat av: Elise

Härlig känsla!

2013-02-27 @ 19:05:58
URL: http://elisejosefine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0