Hoppning på Proton

Igår blev det inte dressyr, utan det var hoppning istället! Jag fick rida Proton och han är väldigt orutinerad när det gäller hoppning, trots sina 12 år. Jag tyckte han var väldigt svår att hoppa då man inte har någon aning om vart man har honom, man får alltid vara på sin vakt. Stor skillnad från att hoppa Bruno som är världens snällaste♥

 

Första sprången blev iallafall kaos och jag vet inte ens om jag kan säga att vi hoppade.. Men efter dem så viste jag lite hur han va och då blev det mycket bättre iallafall. På slutet gick det tillochmed ganska bra tycker jag. Det var en väldigt annorlunda upplevelse att hoppa honom, men ganska kul ändå! Proton var iallafall superfin i framridningen och när jag travade av honom. Han är så gullig, dressyrhästen.

Bild från när vi skrittade runt ute innan stockholmscupen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0