Jag kommer bli hälsosam!

Jag är typ proffs på att små äta hela tiden. Ta någon kaka eller lite godis på kvällen är standard för mig. Men igår när jag var hos tandläkaren så gjorde de någon undersökning där de frågade lite om hur man tog hand om sina tänder osv. Då var en fråga om man brukade små äta mycket och ja, det gör jag. Sen så när de kollade tänderna så såg de att det höll på att bli hål på en tand och att det antagligen skulle bli hål om jag fortsätter små äta.. Så nu är det slut med det. Inget mer små ätande och inte äta så mycket sötsaker hela tiden.

Dessutom så ska jag börja springa iaf två gånger i veckan. Så jag kommer att bli väldigt hälsosam nu, motsatsen till förut, haha. Men det kommer nog kännas bra att vara nyttig!

Idag är det ju första februari också, februari får bli en nystart till något bättre.

 

Hejdå sötsaker!


Kommentarer
Postat av: Mathilda Gummesson

Do it together? ;) <3

2013-02-01 @ 22:44:20
URL: http://tildaspic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0