Lov!

Nu sitter en nöjd Jossan i soffan. Jag har skickat in samhällskunskapen, som nog är ett av mina sämsta arbeten någonsin, men jag fick iaf in den i tid och hoppträningen gick grymt, kommer att komma ett inlägg om den imorgon idag.

 

Men nu har jag LOOOOV! Ska sova så länge jag kan imorgon och ligga och dra mig så länge jag vill. Jag ska även plugga lite och åka upp till stallet med Bella och rida min kompis häst. Känns som en bra start på lovet! Jag skulle helst slippa plugget, men jag har massor att göra. Ska försöka göra så mycket som möjligt i början på veckan så jag slipper det sen.

 

Jag ska inte göra något speciellt på lovet utan bara vara hemma. Ganska så skönt det med. Dock så åker mina bästisar iväg båda två, men jag får klara mig. Det här lovet är verkligen en chans för mig att göra det jag behöver och vila ut mig! Ska ta vara på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0