Mår inte så bra

Idag är jag hemma igen. Jag har ont i magen och huvudet dunkar.. Har inte mått så bra på sista tiden. Jag känner mig typ mentalt slut och vill bara gömma mig under mitt täcke med musik i öronen och inte komma tillbaka på ett bra tag. Jag vill vara pigg, glad och ha massor av energi. Men så fort det gäller något som inte har med stallet eller mina bästisar att göra så är jag helt hjärndöd och utan någon motivation alls. Vet inte hur jag ska kunna göra något åt det heller, ursh.

Men nu ska jag försöka plugga lite. Får se hur det kommer att gå, har hursomhelst en hel del behövs göras..


Kommentarer
Postat av: Mathilda Gummesson

Älskar dig finaste bästis :* <3 Kram, finns alltid om det skulle vara något <3

2013-02-04 @ 11:59:35
URL: http://tildaspic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0