Min torsdag

Dagen började med att jag vaknade av mitt alarm och stängde av det. Sedan så vaknade jag igen och då var klockan 9:55.. Så det var ingen idé att ens försöka hinna till idrotten och jag missade alltså en hel skoldag.

 

Men sedan proppade jag iaf i mig lite lunch, borstade tänderna och drog till tandläkaren. Det var så annorlunda mot förra gången jag drog ut mina tänder, får verkligen berätta om det snart. Bella kom och gjorde mig sällskap också.♥

Det är lite jobbigt att äta och så nu när jag saknar en tand. Det gör ganska ont hela tiden faktiskt. Så till middag så blev det lax med potatismos som jag typ inte behövde tugga, blir det  till middag imorgon också. Jag hoppas bara att jag kommer få i mig något i skolan, annars kommer jag att bli svinhungrig!

 

Nu sitter jag och jobbar med ett arbete om kashmirkonflikten som ska in imorgon. Det är ganska intressant och så, med det är en hel del att göra. Har varit sjuk på så himla många samhällskunskapslektioner så har inte hunnit gjort så mycket. Men jag ska verkligen försöka få klart allt idag då jag bara har ca 2 timmar på mig när jag kommer hem imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0