Mina tänder älskar mig

Nu sitter jag hemma hos mamma och ska snart gå till centrum och möta Tove. Jag sitter med typ en liten gasbinda i munnen som jag har bytt ut några gånger och jag känner inte halva min mun. Tandläkaren sa att tänderna måste älska mig då den inte ville lossna och den skulle antagligen skulle ha suttit kvar i några år till. Så om vi inte skulle ha dragit ut den skulle jag ha fått tandställning när jag är runt 20 eller något, haha. Det här är ändå den tanden som har varit lite små lös till och från så den andra som alltid har suttit som sten kommer nog sitta ännu hårdare.

 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: Det tycker jag med (: Känns verkligen inte om det är hela fyra år sedan snart. Sjukt vad tiden går! :P

2013-02-21 @ 19:08:13
URL: http://vinna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0