På bussen

Nu sitter jag på bussen på väg till stallet. Men det var knappt så att jag han med den.. Först så hade jag tänkt att jag skulle gå hemifrån 12:05 men typ 10 min innan så kom jag på att det var då bussen skulle gå. Så jag gick och skulle precis hinna till bussen. Men på vägen så kollade jag när bussen skulle gå igen och då såg jag att det va bussen som gick från stallet som gick då. Min buss gick kl 12:01 och klockan var 11:59. Så jag typ sprang, kände verkligen att jag inte var frisk. Jag trodde inte att jag skulle hinna, men precis när jag kom till busshållplatsen så såg jag bussen komma. Snacka om lättnad!

Så nu är jag iaf på väg till stallet för att rida Tequila. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0