Rensardag *

Idag blev mer av en rensardag än en städardag. Jag hade så himla mycket som skulle rensas. Det låg massa saker i hela mitt och ett par stora högar med papper, tävlings resultat mixat med gamla läxor osv. Jag är väldigt dålig på att hålla rent i mitt rum..
 
När jag väl hade rensat allt så var klockan ganska mycket, jag var jätte trött och hade lite små ont i huvudet. Så jag kommer att sköta själva städandet imorgon istället. Jag tror att det kommer att gå ganska fort, ska bara dammsuga, torka hyllor, golvet och lite sånt. Sen kommer det att vara superrent i mitt rum! Kommer att vara så skönt att ha det helt rent och fräscht i rummet, var ett tag sedan haha.
 
Det är ju inte så himla kul att städa, men med lite bra musik i öronen blir det iaf mycket bättre. Så bland annat den här låten har spelats några gånger idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0