Sjuk

När alarmet ringde idag så kändes det som att mitt huvud skulle explodera. Så idag är jag hemma.. Efter att ha tagit en Ipren och vilat ett tag så kände jag att jag var förkyld och hade ont i halsen också. Så jag får se hur jag gör imorgon då jag bara har ridning och idrott, vet inte hur bra det är om jag är med på det. Åh, det här med att tvinga mig själv till skolan går inte så bra, inte när jag mår såhär.

Idag skulle jag dessutom ha gjort en redovisning tillsammans med min kompis som vi egentligen skulle ha gjort för jätte länge sedan. Men båda har varit sjuka typ varannan vecka så det har inte blivit av. Dessutom så skulle vi ha gjort klart ett arbete efter skolan också. Men det får vi göra imorgon istället, oavsett hur jag mår.


Kommentarer
Postat av: Mathilda Gummesson

Fyy, du måste bli bra snart! :O börjar också bli sjuk :( <3

2013-02-13 @ 13:36:15
URL: http://tildaspic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0