Sov gott

Nu ligger jag i sängen och ska snart sova. Träningen gick bra, berättar om den imorgon.
Imorgon blir det iaf stockholmscupen. Vi ska åka hemifrån vid halv 1 så det blir en riktig sovmorgon! Ska bli riktigt skönt att få sova ut. Dessutom så är jag helt ledig på söndag, om man inte räknar med alt plugg då. Men jag kan iaf sova ut riktigt ordentligt. Känns som att jag behöver en sådan här lugn helg nu, framförallt efter ett prov i datorteknik. ;) Hade det idag och det gick faktiskt helt okej. Inte direkt ett A men iaf minst godkänt! Det har varit mycket nytt att lära sig då jag typ inte har någon koll alls på datorer.

Men nu ska jag iaf sova. Så sov gott, för det ska iaf jag göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0