Städdag

Jag kommer som sagt inte att göra något speciellt alls nu på lovet. Det ända jag ska göra är typ att plugga och sova haha. Men jag har gjort fästisar för varje dag och skrivit vad jag ska göra, så jag har typ ett schema. Känns bra att ha det så för då vet jag hur mycket jag måste göra varje dag.
 
Men idag har jag fått sova ut och inte blivit väckt av byggarbetare, glad för det! Det kommer att vara en riktig städdag idag. Jag ska städa hela mitt rum, byta på min kanin, fixa i garderoben och hjälpa till att städa resten av huset. Det kommer nog att ta ett tag men det behövs göras. Sen ska jag även göra klart en argumenterandetex, en krönika och plugga matte. Time to work!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0