Twist

Idag så red jag min kompis häst Twist! Han är en jätte fin kille på ca 173cm och jag tror att han är 6-7 år gammal. Lite större än det jag är van vid om vi säger så.

I början så kände jag mig verkligen jätte liten och kom inte åt honom riktigt. Dessutom så rider jag till en början väldigt mesigt när jag sitter på en ny häst. Men efter en stund så gick det mycket bättre och tillslut så kändes det riktigt bra. Twist var verkligen super rolig att rida, han är verkligen fin. :)

När jag borstade honom på ryggen/manken så spände han sig och tog  upp huvet lite så jag var orolig att han hade ont i ryggen. Men när jag kände på ryggen så såg jag att han bara tyckte att det kliade! Så jag kliade och han slog stundtals nästan huvudet i taket för att han tyckte att det var så skönt. Dessutom om jag kliade för långt fram eller för långt bak så var han tvungen att flytta på sig så att det blev på rätt ställe, så gullig!


Kommentarer
Postat av: Sanna

haha låter som en charmig liten häst :)

2013-02-24 @ 08:15:51
URL: http://stallsackum.blogg.se
Postat av: Olivia

Tack så jättemycket!
Kram

2013-02-24 @ 10:04:51
URL: http://oliviasflower.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0