Update

Okej, började dagen med att ha galet ont i huvudet och halsen. Stannade alltså hemma och missade provet. Vilade till typ 11 och sedan proppade jag i mig lite Ipren. Efter en stund så mådde jag lite bättre och jag behövde fixa en sak i skolan så jag släpade mig dit. Så det blev så att jag bara gick på bara matte lektionen idag och sedan stannade jag kvar en liten stund efteråt.
Men jag mår inte bra, känner mig förkyld och huvudvärken gör sig påmind ibland. Ursh, tycker inte om det här. Jag har iaf försökt att vara nyttig idag och druckit två glas juice från 4 apelsiner, en lime och en citron. Vill verkligen bli bra på riktigt nu. Lovet nästa vecka kommer att vara välbehövligt, men jag har mycket att fixa innan det.

Kommentarer
Postat av: Theresé Hägglund

Sv; Tack! De är så kul att höra! :D

2013-02-18 @ 19:15:39
URL: http://tessiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0