Besviken på mig själv

Idag har jag haft nästan hela dagen på mig att plugga, att bara sitta och nöta tills allt är klart. Kunde nästan se framför mig att jag satt och skrev inlägget med rubriken ”Klar med allt” eller ”Inget mera plugg”, skrev att jag faktiskt var stolt över mig själv som hade fått klart allt. Men nej, nu gör jag raka motsatsen. För jag har faktiskt inte gjort någonting.
Så nu kommer jag att få sitta typ hela dagen imorgon, precis som jag hade tänkt att jag inte skulle göra. Jag är besviken på mig själv och det tycker jag inte om, suck..
Men imorgon får jag ta nya tag, allt ska bli klart och jag ska bli nöjd. Februari ska börja som och bli en bra månad, punkt slut.


Kommentarer
Postat av: Friskey

sv: tack så mycket! :)
nu får du ta dig i kragen och se till att få pluggandet gjort! :D

2013-01-31 @ 10:15:32
URL: http://friskey.weride.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0