En vanlig måndag

Idag har jag varit i skolan som vanligt. Hade teori på ridningen idag precis som vi har varje måndag, om vi inte får jobba hemma (som vi ska nästa vecka, SOVMORGON!!!) och sen har vi ju ridning på torsdagar. Men vi har iaf börjat med hästens anatomi, lite segt är det allt men det kan ändå vara bra att kunna!
Nu sitter jag hemma hos mamma, pluggar till ett lektionstest som vi ska ha på matten imorgon. Det är på trigonometri, vektorer och lite sådant. Jobbade inte med det förra året så får plugga på det nu istället. Dessutom så är det nationella v10 och då måste allt från Matte 1 sitta även fast det var ett tag sedan jag räknade med vissa saker.
Men om man inte räknar med provet så tror jag att morgondagen kommer att bli en väldigt bra dag! Börjar dagen med en timmes sovmorgon och sedan film på engelskan. Efter skolan så blir det ju dressyrträning och sedan så har jag inte så mycket plugg att göra när jag kommer hem. UNDERBART.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0