Hur kunde jag missa allt plugg?

Nu har jag fått sluta tidigare (1h och 20min!) och har alltså lite tid över. Så då passar jag på att blogga och plugga lite då jag har väldigt mycket att göra. Jag som trodde att jag hade full koll allt i skolan men nu när jag är här och tänker efter så har jag kommit på hur himla mycket jag har att göra. Det är massor som jag måste fixa bara tills imorgon och idag har jag ju ridning så det är liiiite bråttom! Ursh. Fattar inte hur jag har kunnat glömma bort allt. Men nu har jag gjort en lista med allt jag har att göra så jag inte ska glömma bort något och den är inte lite liten. Nu under tiden jag har skrivit det här har jag dessutom kommit på ännu mera saker..
 
Men imorgon så ska jag ha en pluggdag och verkligen ta tag och göra allt jag har att göra. Ska verkligen kunna känna min nöjd och kunna sova ut på torsdag då vi har studiedag. På torstag så ska jag dock göra klart ett arbete med min kompis och gå till tandläkaren, men det ska inte få bli mer än så.
 
Så om jag inte bloggar så mycket på ett tag så är det bara för att jag har 10 saker på min lista som måste vara klara innan måndag och det är bara saker från skolan.
 
 
plugg_133014935_174011414_174288120_175327888

Kommentarer
Postat av: Friskey

hoppas det gick bra med pluggandet och att du fick gjort det som skulle göras :D

2013-01-30 @ 10:56:32
URL: http://friskey.weride.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0