I skolan

Nu sitter jag i skolan en halvtimme innan jag börjar och har alltså en del tid över. Jag är så tidig på grund av att jag ville åka med pappa för att slippa gå ute i kylan. För att om jag inte skulle ha åkt med pappa så skulle jag ändå bara fått ca 20 min extra hemma vilket jag inte tycker att det är värt.
Men iallafall.. Jag har börjat få ordning på skolan nu och har faktiskt fått massa ny motivation att ta tag i den. Vet inte vart motivationen kommer ifrån men den är hursomhelst varmt välkommen! Jag har även fått massor av motivation och inspiration till bloggen också, men tyvärr fortfarande inte riktigt tiden. Men snart så ska jag komma igång på riktigt igen, har faktiskt saknat att blogga lite.
Det var nog det jag hade att skriva nu haha. Men jag tänkte försöka få ihop ett litet inlägg om gårdagens ridpass tills lite senare också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0