Jobb helg

Den här helgen har varit en jobb helg för mig. Igår så var det Vi i stallet övernattning som jag var ledare på och sen var jag stallvärdinna idag. Så ja, det var mycket jobb i helgen. Tur att man tycker om sitt jobb!

Har inte hunnit med så mycket annat även fast jag har massa plugg. Fixat lite med det nu på kvällen men jag är typ helt slut. Ska nog gå och lägga mig om inte allt för länge haha. Men det gick iaf bra att jobba, vi hade as kul och hoppas att ungarna hade det också! Men när jag skulle hem från stallet så var jag på väg mot bussen när jag såg den åka förbi.. Nästa buss skulle ha gått två och en halv timme senare. Men som tur var så fick jag åka med en tjej som hade ridit och de bodde typ precis vid mig så det var perfa. Så tacksam för det!

Men nu ska jag plugga lite det sista jag gör på helgen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0