Nu blir det skärpning

Förra terminen var jag så himla lat med skolan. Jag sköt upp allt hela tiden, jobbade knappt på lektionerna osv.. Så nu sitter jag här med en hel drös av saker som ska vara klara innan terminen börjar och för mig är det på måndag. Inte så himla kul kan jag säga.
Så från och med nu blir det skärpning. Ska ta tag i skolan ordentligt, jobba undan allt jag har nu och sen se till att inte lägga saker på hög. Jag SKA få de betygen jag vill ha och inget mindre så då får jag jobba för dem också. Shit va jag kommer att få kämpa med historian nu, men det kommer det att vara värt. Historian ska nämligen vara inne det 10de och sen blir det ingen mer historia. Måste sätta de här uppgifterna..

Sen när jag fått koll på skolan och har tid, då kommer jag att ta tag i bloggen  ordentligt! Tycker att det känns som en bra plan för mig just nu och den ska jag hålla. :)

Kommentarer
Postat av: Mathilda Gummesson

<3

2013-01-20 @ 16:29:05
URL: http://tildaspic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0