Synd om min bebe

Imorgon så kommer jag inte att hoppa Bruno. Det är nämligen så att han är/ har varit halt, vet inte riktigt hur han mår nu. Men även om han skulle vara bra nu så är det ändå inte det bästa att hoppa det första han gör. Hoppas iallafall att han blir bra snart.. Min prins.♥
Så imorgon kommer jag antagligen att ha Natte i stället! Det ska bli roligt att ha Natte men ändå tråkigt att jag inte har Bruno. Så det är både på gott och ont. Men Natte har iaf varit jätte pigg när jag har ridit honom på dressyren och han brukar tycka att det är roligt att hoppa så vi får se hur pigg han är.. ;)
Jag ska även fota lite imorgon. Min kompis Tilda ska hoppa tidigare imorgon så då ska jag låna hennes kamera och knäppa några bilder på henne! Tycker faktiskt att det ska bli kul att fota lite, börjat tycka om det mer och mer nu. :) Dock får jag inte med mig pappas kamera till skolan.. Men det funkar ju bra med Tildas också och då får hon alla bilder på en gång också!

Behöver verkligen fixa nya bilder på honom, på oss.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0