Tisdag

Då var snart en annan dag av klarad. Men inte vilken som helst, utan min mammas födelsedag! Hon fick en apelsinpress av mig när jag kom hem från ridningen. :)
Idag så var det faktiskt inte dressyr utan det var hoppning! Och till min förvåning så fick jag rida Dallas. Han är en jätte fin häst på 7 år. Men det tog en stund innan jag vande mig med hans språng osv då han tydligen kan vara lite svår att följa när man travhoppar. Provade att ta man tag vilket jag inte är van vid, så jag råkade ta tag i manen när jag skulle svänga istället för tygeln vilket inte gick så bra haha. Men Dallas var iaf jätte rolig att rida, hade bara ridit honom en gång tidigare för typ ett år sedan och då var det inte ens på lektion. Tror att man skulle kunna lära sig jätte mycket på honom då han går riktigt bra bara man gör rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0