Trött på att försova mig

Idag så försov jag mig så pass mycket att det kändes helt ovärt och pinsamt att gå till skolan. Det värsta med det är att det inte är första gången. Dessutom så har jag sovit riktigt mycket i helgen, men ändå så vaknade jag, stängde av mina alarm och somnade.. Ibland så vaknar jag dock inte alls av alarmen. Jag kan liksom sova mig igenom 5 alarm utan problem vissa dagar och det är hur jobbigt som helst. Förut så försov jag mig aldrig men nu efter lovet och precis innan så har jag försovit mig massor av gånger.
När jag var mindre så förstod jag inte riktigt hur folk kunde försova sig och det gör jag fortfarande inte. Men nu vet jag iaf hur lätt det kan vara att göra det ibland. Jag sover när min kropp vill och inte när jag vill.. Så trött på det. Hur kul är det liksom att missa en skoldag för att man bara inte har vaknat? Blä.

Men jag har hittat en sida med några olika väckarklockor så man måste gå upp och hämta dem eller stänga av på något annat sett. Tror faktiskt att jag kommer att beställa någon av dem. Ni hittar sidan HÄR.
Väckarklocka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0