Att gå eller att inte gå

Igår så mådde jag inte så bra. Jag var ju sjuk, trött ont i halsen osv. Så orkade helt enkelt inte blogga. Men jag är massa frukt och drack mycket vatten för att det förhoppningsvis ska hjälpa mig bli lite friskare.
 
Jag hade svårt att bestämma mig hur jag skulle göra idag. Om jag skulle stanna hemma eller bara gå i skolan osv. Jag bestämde mig flera gånger om hur jag skulle göra då jag ibland kände mig bättre och ibland sämre. Men nu har jag ändå tvingat mig till skolan och i kväll blir det stallet också. Men när jag kommer hem så blir det att gå och lägga sig på direkten.
 
Hur mycket jag kommer att kunna jobba idag vet jag inte. Min hjärna är inte helt med mig.. Men jag är hursomhellst här och försöker göra det bästa av situationen. Jag vill ju liksom kunna jobba nu och ta tag i skolan som jag har sagt, men min kropp är inte med mig.

Kommentarer
Postat av: Cathie

Tack detsamma!
Krya på dig!

2013-03-08 @ 13:51:15
URL: http://cathie.se
Postat av: Mathilda Gummesson

<3

2013-03-08 @ 13:59:50
URL: http://tildaspic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0