Dagarna utan blogg

Under dagarna jag inte har bloggade så han jag med en hel del. 
 
Jag blev svin sjuk på fredagen, spydde under natter, hade jag 30 graders feber under dagen och var helt däckad. När jag vaknade på lördagen var jag typ frisk, ingen feber eller någonting. Så himla konstigt. Missade den mentalaträningen så det var lite tråkigt men Bella tog några papper åt mig iaf, dock har jag inte har hunnit läsa igenom dem.
 
Va på PRV med klassen. Vi fick sovmorgon och slutade 11, helt okej! Sen drog jag och några kompisar till Täby, åt på salladsbar och kollade lite butiker. Köppte en underbar tjöja på gina, så skön! Dessutom så började jag sakna Florida en hel del när vi va inne på Hollister..
 
Red dressyr på Proton och tränade på lite delar ur LC:2an som jag red i lördags. Det gck helt okej, kännde iaf lite vad jag skulle tänka på. Skrittade även ut på gulliga Phoenix innan tillsammans med Bella.
 
Var på typ min 4 onsdag i skolan den här terminen... Men har iaf fått lite koll på läget i samhällskunskapen nu, börjat med ett nytt område nu som jag tycker är ganska så kul. Åkte även skidskor och fick koll på läget i idrotten. Jag var nog sämst av alla, haha. Vi köre bla en variant av catch the flag (man skulle hämta koner på andra sidan och undvika att bli kullad) och jag var typ vakt. Jag försökte kulla hockykillarna, eller alla killar för den delen, men jag stod mest som en kon för dem typ, haha. Skridskorna satt löst och jag är inte drekt någon mästare med bra skridskor heller. ;)

Jag hade sov morgon på torsdagen till 10. Så jag sov till kl 8:45, underbart.♥ Sedan var det skridskor och jag va bäst igen *host*. Hade ett par skridskor som gjorde sjukt ont i fötterna så åkte typ bara halva lektionen. Dessutom så var det någon sorts brännboll och jag kände inte för att förstöra för mitt lag. ;) Efter det var det mys lunch med mamma och sedan hejdå till min sista mjölktand. Så nu har jag även gått på diet då jag knappt kunnat äta något..
 
Det blev min första första hela vecka i skolan på evigheter efter fredagen och jag hade hoppträning som det kommer stå mer om i ett inlägg senare.
 
På lördagen var det KM-kval i dressyr med Proton. Kommer även ett inägg om det senare också. :)
LiIte kvällshumor sådär.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0