Freddag

God morgon! Jag sitter i soffan och han nyss druckit ett glas egen pressad juice med massa hånung. Hej jag vill inte bli sjuk. ;) Men iaf igår så hämtade vi mitt paket från Nelly.com och jag älskar allt! Sjukt nöjd med mina köp, skärpet var för stort med det blir bara att skicka retur på den.
 
Idag så är det som vanligt hoppträning. Men eftersom att det är lov och alla vill komma hem tidigare så kommer jag att hoppa 15:30. Kommer att kännas lite konstigt och jag kommer att vara hemma innan kl 6! Helt sjukt, har typ inte varit det sen innan jag började hoppträna.
 
Det är inte bara skönt att det är tidigt utan pappa kommer att följa med också! Han kommer att fota träningen så jag hoppas att vi gör något roligt. Blir så kul att äntligen få lite bilder på mig och Briunis! :D

Kommentarer
Postat av: Maya Parnevik-Muth

Hej! Jag driver bloggen www.parnevikmaya.blogg.se! Det skulle vara sjukt kul om du titta in och slängde in en kommentar när du ändå är där ;) Hoppas det är just din typ av blogg och att du stannar kvar! ;)

2013-03-01 @ 21:20:41
URL: http://parnevikmaya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0