Hej måndg!

Vaknade imorse med super ont i halsen. Men de gick över efter ett tag så jag kunde ta mig till skolan ändå. Skulle nog dock inte ha kunnat göra det om jag intre hade haft min underbara sovmorgon till 10:20! Jag skulle även ha bloggat lite i skolan, men jag jobbade faktiskt riktigt ordentligt och jobbade inte på datorn heller.

Nu är jag iaf hemma, ska äta något, fixa lite saker, fixa tidsinställda och sedan åka på utvecklings samtal. Känner mig pigg nu, solen lyser, det är varmt uten och jag har musik på hög volym. Delar med mig av favorit låten just nu, får tacka Linn Olsson för den. ;)
 

Kommentarer
Postat av: Ponnydressyr - Sara

Så himla bra låt :)

2013-03-25 @ 20:56:55
URL: http://ponnydressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0