Hoppträningen 22/3

Vi jobbade med lite bommar och med att hålla hästarna och oss själva uppmärksamma mellan hindren. Framridningen gick typ som en dröm, gud så fint han gick! Kändes verkligen super. När vi började hoppa gick det helt okej och sedan gick det jätte bra, tills jag hoppade fel hinder. Jag fokuserade mycket på att bara hålla takten, räknade galoppsprången och sedan så red jag som i banan innan, hehe. Brukar aldrig göra såna missar, men jag brukar inte räkna galoppsprång heller så.. ;)
 
Hur som helst så är jag super nöjd med träningen. Hade väldigt bra känsla och trots att jag red fel väg en gång så va det ändå ett bra språng och allt. Nu är jag RIKTIGT taggad inför alla tävlingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0