I'm back!

Nu så är min blogg paus slut. Hela 9 dagar har jag inte bloggat på. Känns sjukt länge! Det har faktiskt varit ganska frestande att gå in och bara slänga in ett inlägg, men det har jag klarat att inte göra.

Nu sitter jag på bussen på väg till stallet för att jobba. Det är inte alls så kallt ute och solen lyser. Kan det vara våren som äntligen är på väg? :D Så det här kommer nog att bli en bra dag.

Jag kommer att uppdatera mer när jag kommer hem och så ska jag även plugga en hel del. Men nu så ska jag tänka igenom min teorilektion och sedan läsa The Host!


Kommentarer
Postat av: Mathilda Gummesson

Åå, är boken bra? vill också läsa den :D

Svar: Är bara på sida 20 än så länge, men jag tror att den kan vara riktigt bra! :)
browneyedrider.blogg.se

2013-03-25 @ 10:56:08
URL: http://Tildaspic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0