Jag kan se bloggar igen♥

Så himla undetbart! Jag är hos mamma nu så jag kan se bloggar nu. Har inte siktigt förstått hur mycker jag har saknat att kolla på bloggar och vara inne och svara på komentarer, beroende? ;) Dessutom så har jag inte kunnat se min egna blogg vilket har varit jätte konstigt. Jag gillar liksom att gå in och kolla hur det ser ut och se om något ska ändras osv. Skulle ju ha fixat ny dessign under lovet, men det blev lite svårt när jag inte kunde se min egen blogg. Men nu har jag iaf inte gjort så mycket fysik, fastnade lite i bloggarnas värld istället haha.

Kommentarer
Postat av: Melissa

sv; Men tack så mycket! :D

2013-03-05 @ 06:56:53
URL: http://melissabudak.webblogg.se
Postat av: Mathilda Gummesson

Varför kunde du inte se dem? :O <3

Svar: Ingen aning, det var typ något fel på nätet :S <3
browneyedrider.blogg.se

2013-03-05 @ 09:23:41
URL: http://tildaspic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0