KM-kval 1 Hoppning

Jag hade ju Proton i blåbärshoppningen, en CR på 60cm. Man kunde inte rida fram så mycket utan man fick skritta fram ordentligt, trava lite och sedan hoppa ett par språng i ridhuset. Det var lite läskigt att gå själv så jag fick hänga på ponnysarna när jag red fram, haha. På banan va Proton också lite spänd, men han var suuuuper duktig! Det var lite små läskigt och jag fick verkligen rida hela banan. Men vi kom runt felfritt! Huvudsaken var bara att vi skulle komma runt i någon gångart, nu gick vi nolla och höll tillochmed galoppen hela vägen. Han var så gullig och vi fick en liten rosett!
 
Sedan hade jag en klass emellan tills det var dax för KM-kvalet, LD+5 bed fel-stil-tid. En gullig tjej fick leda runt Brunis medans jag gick baran då jag inte skulle ha hunnit annars. När jag hoppade fram så hade jag lite långsamt tempo, men det ändrade jag innan själv banan. Rundan kändes jättebra förutom att det istället var lite högt tempo och vi fick lite för snäva vägar efter hindren. Men vi gick nolla, hade bra flyt och bra känsla. Det resuterade i en andra plats! Min prins.♥
 
Vi slutade på 55/70 poäng och komentarerna var "Något högt tempo" och "Vänd om händerna". Komentarerna var ingen överaskning och nu är jag jätte taggad på att se om jag kan få änu högre poäng i Div 3. Att få över 60 poäng skulle vara ganska coolt så det är bara att träna! :)
Det här var det som jag fick med mig hem. :)

Kommentarer
Postat av: Tebsons

Hej!
Vi tänkte att vi kunde göra någon sorts rolig videoblogg men vi vet inte vad vi ska göra så om du skulle kunna komma med ett roligt förslag vore det jättesnällt!!

Tebsons

2013-03-10 @ 20:43:02
URL: http://tebsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0