KM-kvalet

På lördag så är det som jag skrev KM-kval i hoppning. Då ska jag ha Brunis och bara rida själva kvalet som är en LD+5 bed fel-stil-tid. Det är en förklass också, men då det är en till som också ville vara med på Bruno så har vi kommit överens om att bara rida kvalet så båda får ha honom. Självklart skulle jag ju gärna ha haft honom i båda klasserna men om man har bästa hästen så får man dela med sig.♥
 
Innan KM-kvalet så är det även en Blåbärshoppning som jag ska vara med på! Det är en CR på 60 cm och jag ska ha Proton. Han är ju inte så duktig på att hoppa, men "det är lagom för honom att kliva över" som min tränare sa. :) Så det ska faktist bli jätteroligt!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Sv; Hihi ja visst är han! :D

2013-03-06 @ 22:06:25
URL: http://northons.blogg.se/
Postat av: Elise

Lycka till! :)

Svar: Tack så mycket! :D
browneyedrider.blogg.se

2013-03-07 @ 23:33:37
URL: http://elisejosefine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0