Lättad

Jag tror faktiskt att det gick jätte bra för mig på nationella, så skönt. Men jag kom hem för typ klockan 5 så det var ju lite segt.
 
Nu sitter jag iaf och kollar lite på tv, snackar med Bella i skype och tar det lugnt. Ska försöka få ihop något tidsinställt tills imorgon då vi ska till Romme. Vi ska alltså dit och åka skidor med skolan, kul! Dock så kommer bussarna att åka vid kvart över 6 så det blir väldigt tidigt. Som tur är så är man ju van tack vare alla tävlingar. ;)
 
Men jag kommer alltså att försöka gå och lägga mig i tid för att orka gå upp.. Men det ska bli kul ändå! Liksom, vem vill inte åka skidor istället för att gå i skolan? Snart så ska jag iaf kolla på Top Model Sverige och får hur länge jag stannar uppe efter det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0