Matte nationella

Sen jag uppdaterade sist så har jag typ bara pluggat matte.. Satt hela kvällen igår och hela morgonen idag. Det var nämligen nationella i matte idag. Jag har väldigt lätt för matte och har jobbat en bok föra alla andra, men jag ville verkligen göra bra ifrån mig. Om man ska ha A får man totalt ha 12 poäng mindre än max som är på ca 90 poäng på ALLA delarna. Helt galet.
 
Jag satt hela tiden ut idag, 3,5 timmar. Men det känndes iaf väldigt bra förutom ett par grejer. Jag tror att jag kommer att få A om det går bra på muntliga också iaf och det är nästa vecka så har lite tid att träna. :)
 
Så det är alltså på grund av det som jag inte har bloggat, men jag sa ju att jag skulle ta tag skolan och det håller jag på med. Nu blir det att plugga lite fysik då jag har lektionstest imorgon och sedan bir det lite samhällskunskap då det är redovisning på onsdag. Känner mig duktig!

Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Sv; Tack! Detsamma.

2013-03-04 @ 21:04:33
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/
Postat av: Elin

Hoppas du för A!:D

2013-03-06 @ 08:25:30
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0