Mellomys

Det är en galet trött tjej som sitter i soffan och nyss har haft lite mellomys. Tävlingen gick superbra idag. Kommer att komma ett inlägg om den imorgon, men jag kan bara säga att jag kom hem med två rosetter!
 
När jag kom hem så åt jag lunch, duschade och sedan gick jag och la mig i min säng. Va så himla trött så jag låg där i ett par timmar och jag tror att jag slumrade till en stund. Men sedan så tog jag mig upp, åt middag, kollade på Melodifestivalen och nu blir det Rosa pantern 2.
 
Tycker föresten att det var HELT rätt vinnare i år! Grattis till Robin. :)
 

Kommentarer
Postat av: Wilma

Ja det var väldigt gott!!

jag hade ingen favorit i meloodifestivalen i år. Men Robin var bra och han vart så chokade. Så det var kul för han, är glad att inte Sean Banna vann!!!

2013-03-10 @ 07:58:21
URL: http://wiimzanwilma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0