Nervös

Just nu sitter en riktigt nervös tjej och väntar på att ha matte nationella. Ursh, vill verkligen få bra betyg.. Dessutom så visade det sig att jag hade fysik på morgonen som jag gick på. Vaknade ganska tidigt och fick ett mess av min kompis som hade kollat upp att vi skulle ha det. Så fick "bara" sovmorgon till 10:20.

Men för övrigt har det varit en ganska bra dag. Jag hade gott om tid att göra en ordentlig frukost och ta det riktigt lugnt på morgonen. Solen skiner ute, jag har våriga kläder på mig och har nyss ätit en macka och en halv kexchoklad. Ganska så bra dag helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Aili

Hoppas provet gick bra! :)

2013-03-11 @ 20:28:13
URL: http://ailis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0