Onsdag

Vaknade jätte tidigt idag, halv 6 liksom. Sedan somnade jag om till typ 20 över 6 och gick upp för att ändå kolla igenom redovisningarna när jag var vaken. Nu sitter jag i skolan och har nyss haft 2 redovisningar. Skönt att ha dem klara!

Men jag har iaf inte så ont idag, har lite ont i rumpan bara. Mådde dock inte så bra imorse. Hade ont i halsen, små ont i huvet och kände mig bara inte bra. Men jag släpade mig till skolan ändå, kända att jag behövde vara på samhällskunskapen och hålla mina redovisningar.

Så därför så blev gosiga kläder idag. En långärmad tröja och min jätte oversizade halsduk.


Kommentarer
Postat av: Mathilda Gummesson

Snygg! <3

2013-03-29 @ 21:43:49
URL: http://Tildaspic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0