Påsklov!!

Idag hade vi bara skriskor, så började 10 och slutade som vanligt 10:55, super skönt! Det gick det faktiskt ganska så bra också. Jag hade knappt ont och Bellas skridskor, bra skridskor, på fötterna. Det blev mycket roligare att åka när jag faktiskt kunde försöka oredentligt. Dessutom så avslutade vi med hocky, jag och bara killar. Men det var faktiskt väldigt roligt även fast jag va typ sämst av alla, hehe.

Nu sitter jag iaf hemma, ska fixa något att äta och har PÅSKLOV! Så underbart. Efter jag har ätit tror jag att jag ska sätta mig och läsa lite i solen. The Host som jag läser hade tydligen premiär på bio igår så nu får jag skynda mig så jag kan se den. Hade faktiskt ingen aning om att den ens skulle bli en film så det är lite kul.

Jag ska också försöka plugga lite, har en del plugg som måste göras under lovet så det är lika bra att sätta igång. Jag ska även möta Bella i centrum och handla godis och en påse morötter då det nämligen är Påskmeeting i helgen!  Konmer att berätta om vad det är och vilka klasser jag ska tävla imorgon. Men det ska iaf bli jätte kul och därför ska jag även lägga mig i tid inatt.


Kommentarer
Postat av: Ponnydressyr - Sara

Glad påsk! :)

2013-03-29 @ 01:28:25
URL: http://ponnydressyr.se
Postat av: Tuuli Elmgren

Superfin blogg! Allt bra?
Glad påsk (:

2013-03-29 @ 10:49:26
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0