Sktrittur i snöstorm

Idag red jag Tequila igen. Min plan var först att skritta ut och klättra lite. Men det kändes väldigt halt ute, snöade och blåste stundtals halvstorm. Då bestämde jag mig för att jobba lite med galoppen i ridhuset istället. Men när jag kom ner dit så var det massa hundar i ridhuset! Det var några som hyrde och tränade lydnad där med deras hundar. Så jag fick iaf gå tillbaka till min urspringliga plan och skritta ut.

 

Det var inte så halt runt gården så jag skrittade runt lite där. Ibland så kändes det nästan som vi skulle blåsa bort och jag kunde inte se något framåt för jag fick massa snö i ögonen. Men stundtals var det jätte mysigt. Tequila var iaf väldigt glad och positiv hela tiden och verkade tycka det var kul att få komma ut lite. Ibland var det lite saker som var lite läskiga men det var ingen större fara.

Tequila Rose

Bild från hemsidan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0