Söndag

Idag är det söndag, sista dagen på lovet. Jag har inte gjort ens hälften av allt skolarbete som jag skulle ha gjort.  Men jaja, jag känner mig utvilad iaf. Imorgon blir det en ny start, jag ska börja ta tag i skolan.

 

Idag ska jag iaf jobba och sedan rida Twist igen! Ska bli superkul. :) Det är fint väder ute, solen lyser, men dock så verkar det blåsa en del. Jag inte så pigg just, inte riktigt van att gå upp den här tiden längre hehe. Så då är det iaf skönt att solen lyser och gör mig lite piggare. När jag kommer hem sen ska jag fixa lite manikyr och pedikyr bara för att känna mig extra fin för den nya veckan. Jag ska även plugga matte då vi har nationella imorgon! Ganska så bra dag ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0