Söndag

Okej, nu ska jag summera söndagen och det har inte hänt speciellt mycket. Började dagen med att vara helt omedveten om att det var sommartid tills pappa ringde mig runt typ tre. Så allt har blivit jätte sent idag då jag typ har följt dagen som den vore i vintertid.
 
Tanken va att jag skulle göra klart all datateknik som jag har att göra idag. Men jag har bara varit trött, seg och legat som en potatis i soffan hela dagen. Så det jag har gjort idag är typ att kollat bloggar och på massa filmer som har gått på tv. Bland annat har jag sett Djävulen bär prada och nu kollar jag på Bröllopsduellen.

Skulle verkligen ha behövt gjort datortekniken idag, har inte så mycket tid över på lovet. Men jag får lösa det på något annat sätt. Kommer komma ett inlägg imorgon om vad som händer på lovet så ni får se hur mycket tid jag har över!

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Tack, visst är hon!

Jag har lite samma problem... Man ligger efter i nånting och så tänker man göra det över lovet, fast sen orkar man inte och fastnar framför teven istället.

2013-04-01 @ 09:14:52
URL: http://hopelessdreaming.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0