Tävlingsteminen

Nu börjar ju snart tävlingsterminen att dra igång ordentligt och jag har en hel del tävlingar planerade. Jag ska nämligen ut och tävla både Div 3 i dressyr på Proton och i hoppning på Bruno! Det blir första gången någonsin jag tävlar dressyr och storhäst lokalt. Hoppat ponny har jag däremot gjort massa gånger! Det blir tillochmed tredje året jag tävlar Div 3, dock så har jag haft olika hästar varje gång. Förra året blev det totalseger så vi får se om vi kan leva upp till det i år igen.

 

Jag är supertaggad på att tävlingarna ska dra igång! Ska bli så himla roligt att komma ut och tävla igen då jag inte gjorde det förra terminen, på grund av att jag bytte häst osv. Men det är liksom på tävlingar man verkligen kan visa vad man går för. LÄNGTAR.

 
Jag och Comet, Div 3 finalen förra året.♥

Kommentarer
Postat av: W I L M A S T E N L U N D

Såå fin! :)

Svar: Det är han verkligen! Fin blogg du har föresten. :)
browneyedrider.blogg.se

2013-03-04 @ 22:21:02
URL: http://wilmastenlund.blogg.se
Postat av: Lina

Åh vilken gullig bild på er :) Fine prinsen!

2013-03-08 @ 23:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0