Websidan kan inte visas

Nu tänkte jag bara berätta att sedan igår kväll har jag inte kan se någon blogg.se eller webblogg.se blogg. Vet inte om det finns ännu flera jag inte kan se.. Men jag vet inte var det är för fel, det funkar inte på någon dator eller med mobilen så länge man är uppkopplad på vårat internet.
 
Det är hur jobbigt som hellst och bara så att ni vet så kommer jag inte att svara på några kommentarer för än det är löst så jag kan se era bloggar..
 
Så här trevligt står det varje jag försöker gå in på en blogg.se eller webblog.se!

Kommentarer
Postat av: Alice :) ♥

Vacker blogg du har! Ska du hitta på något kul under veckan som kommer?
Kram♥

2013-03-02 @ 12:25:46
URL: http://allibrall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0